członkini zespołu Krzysztofa Warlikowskiego, występowała w filmach Petera Greenawaya, Andrzeja Wajdy i Jerzego Skolimowskiego. Zdobyła szereg najważniejszych polskich nagród za swoje role filmowe. Ostatnio mogliśmy ją podziwiać w „Niewinnych” Anne Fontaine. W filmie „Kobro/Strzemiński” Buzek wciela się nie tylko w Katarzynę Kobro, ale też we wszystkie pozostałe role żeńskie: Rodzącą Gaję, Eleonorę, Fanny Kaplan, Clarę Haber i Pielęgniarkę.

Jurorka w konkursie National Geographic na najlepsze zdjęcia. Redaktor Naczelna National Geographic Polska, National Geographic Traveler i Kaleidoscope. Absolwentka Wydziału Geologii Uniwersytetu Warszawskiego. Interesuje się historią, podróżami i fotografią. Jest jurorką w konkursach fotograficznych oraz redaktorką książek, pod jej redakcją ukazał się między innymi przewodnik po Polsce. Była redaktor naczelną National Geographic Kids oraz redaktor prowadzącą magazynu lifestylowego Inspire.

Jurorka w konkursie Nos Chopina. Dziennikarka radiowa i telewizyjna. Związana z radiową Trójką i TVP Kultura. Uważa, że życie bez kultury jest pozbawione sensu, dlatego od lat promuje wydarzenia, rozmawia z artystami, próbuje zachęcić jak najwięcej osób do uczestniczenia w kulturze na co dzień a nie od święta.

bohater filmu „Proces Ratko Mladicia” („The Trial of Ratko Mladić”). Prawnik, prokurator, zdobył wykształcenie na na UCLA i Santa Clara University. Był prokuratorem federalnym w Departamencie Sprawiedliwości Stanów Zjednoczonych w latach 1987-1994. W latach 1994-1996 pracował w Międzynarodowym Trybunale Karnym dla byłej Jugosławii. W 2001 r. pełnił funkcję prokuratora w procesie Ratko Mladicia.

Jeden z reżyserów filmu „ISIS jutra. Zagubione dusze Mosulu” ("ISIS, tomorrow. The lost souls of Mosul"). Fotograf, którego prace trafiały na pierwsze strony wiodących światowych gazet, takich jak Time, International Herald Tribune, Los Angeles Times, Newsweek, L’Espresso, Der Spiegel, Paris Match czy Stern. Zajmuje sięgłównie tematykąwojen i migracji. Zanim skupił sięna konflikcie w Syrii, dokumentował Arabską Wiosnę. Był jednym z pierwszych fotografów protestów przeciwko reżimowi Baszara al-Assada, a następnie wojny w Syrii.

Bohater filmu „Kwity z Panamy” („Panama Papers”). Niemiecki dziennikarz śledczy dziennika „Süddeutsche Zeitung”, zdobywca Pulitzera za pracę nad ujawnieniem afery „Kwity z Panamy” („Panama Papers”), której przedmiotem był wyciek danych z kancelarii podatkowej działającej w Panamie. Wcześniej ujawnił nieprawidłowości dotyczące klubu motocyklistów ADAC, Kościoła katolickiego, służb specjalnych i rajów podatkowych.

Bohaterka filmu „Zniknięcie mojej matki” („The Disappearance of My Mother”). Jedna z pierwszych włoskich topmodelek. Jej twarz zdobiła okładkę pierwszego numeru „Vogue Italia” (rok 1965). Odniosła sukces w Nowym Jorku, gdzie współpracowała m.in. z Dianą Vreeland, Irvingiem Pennem i Richardem Avedonem. Przyjaźniła się też z Andym Warholem. W 1968 roku wróciła do Włoch, gdzie pięć lat później porzuciła świat mody i zaangażowała się w działalność feministyczną. Barzini jest bohaterką filmu „Zniknięcie matki” („The Dispappearance of My Mother”), nakręconego przez jej syna Beniamino Barrese (który też jest gościem festiwalu MDAG).

Reżyser filmu „Architektura nieskończoności” ("The Architecture of Infinity"). Urodzony w 1958 r. Schaub pierwsze swoje filmy, pokazujące świat przeżyć młodego twórcy filmów politycznych, wyprodukował w wytwórni Zürcher Videoladen. Gdy na początku lat 80. jego kariera reżyserska nabrała tempa, porzucił studia germanistyczne i zaczął samodzielnie szlifować swoje umiejętności. Doświadczenia nabywał jako asystent reżyserski, operatorski i montażowy.

autor muzyki w filmie "Symfonia fabryki Ursus". Kompozytor, flecista, wokalista, improwizator, performer i publicysta. Gra i komponuje współczesny jazz w wielu odsłonach, muzykę współczesną, elektroniczną, posthiphop, noise, a także różne odmiany muzyki improwizowanej.

Bohaterka filmu „Cała przyjemność po stronie kobiet” („#Female Pleasure”). Doris Wagner wychowała się w pobożnej rodzinie protestancko-katolickiej w Bawarii, a w wieku 19 lat wstąpiła do zakonu, gdzie doświadczyła molestowania seksualnego. Od tego czasu walczy z podwójnymi standardami i przestępstwami na tle seksualnym w Kościele katolickim. Jej celem jest doprowadzenie do uznania odpowiedzialności i reformy najwyższych władz kościelnych.

Jurorka w konkursie Amnesty International Polska. Absolwentka Instytutu Etnologii i Antropologii Kulturowej Uniwersytetu Warszawskiego, Szkoły Praw Człowieka Helsińskiej Fundacji Praw Człowieka oraz Leadership Accademy for Poland. Od 2007 roku jest Dyrektorką Amnesty International Polska. W latach 2013-2016 członkini Rady Programowej Narodowej Galerii Zachęta. W 2014 roku odznaczona przez Prezydenta Polski Złotym Krzyżem Zasługi. Jej obszary zainteresowań obejmują tematy związane z prawami człowieka, kulturą i sztuką, wolnościami obywatelskimi i akcjami społecznymi. Walka o prawa człowieka jest jej misją i stylem życia.

Reżyser filmu "Warszawa: miasto podzielone" ("Warsaw: a city divided"). Reżyser i scenarzysta urodzony w mieście Halifax w Kanadzie. Mieszka i pracuje w Warszawie. Studiował historię i reżyserię na uczelniach w Ameryce Północnej i w Europie. Za film dokumentalny zrealizowany we współpracy z National Film Board of Canada dostał nagrodę Gemini oraz został nominowany do prestiżowej nagrody Writers Guild of Canada. Otrzymał także odznakę “Zasłużony dla Kultury Polskiej”, przyznawaną przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego w 2015 r.

Jeden z reżyserów filmu „Penisokracja” ("Dicktatorship"). Urodzony w 1976 r. w Sarntalu we włoskim Tyrolu Południowym Hofer skończył wydział nauk o komunikacji na Uniwersytecie Wiedeńskim oraz filmoznawstwo na londyńskim Uniwersytecie Middlesex, po czym zamieszkał w Rzymie. Jest niezależnym dziennikarzem i filmowcem, a także korespondentem z Włoch dla francusko-niemieckiej telewizji Arte.

Jurorka w Konkursie Głównym. Ukończyła studia na Wydziale Operatorskim moskiewskiego W.G.I.K. pod okiem Wadima Iwanowicza Jusowa - wybitnego operatora mistrzów rosyjskiego kina, m.in. Andrieja Tarkowskiego. W 2003 Hanna Polak otrzymała nagrodę Bolesława Chrobrego dla Najlepszego Producenta na Krakowskim Festiwalu Filmowym. Za film Dzieci z Leningradzkiego, otrzymała w 2004 roku nominacje do Oscara. Film otrzymał dwie nominacje do Nagrody Emmy, nagrodę International Documentary Award, oraz wiele innych nagród na świecie.

Juror w konkursie Amnesty International Polska. Filmoznawca, eseista, publicysta. Aktywny jako krytyk filmowy, pisuje także o literaturze i sztukach wizualnych. Absolwent krakowskiego filmoznawstwa, Instytutu Studiów Politycznych i Międzynarodowych UJ, studiował też w Szkole Nauk Społecznych przy IFiS PAN w Warszawie. Publikuje m. in. w „Tygodniku Powszechnym”, „Gazecie Wyborczej”, „Oko.press, „Aspen Review”. Współautor i redaktor wielu książek filmowych, ostatnio (wspólnie z Łukaszem Rondudą) "Kino-sztuka. Zwrot kinematograficzny w polskiej sztuce współczesnej".

Juror w konkursie Nos Chopina, w zastępstwie za Dyrektora FINA - Dariusza Wieromiejczyka. Specjalista ds. programowych Filmoteki Narodowej – Instytutu Audiowizualnego. Po godzinach jako dziennikarz pisuje do działów kultury „Tygodnika Powszechnego” i „Przekroju”. Publikował również na łamach m.in. „Polityki”, „Machiny” i „Wprost”. Jako reporter współpracował z Programem Drugim Polskiego Radia. Autor książki „The Dom. Nowojorska bohema na polskim Lower East Side”.

Producent filmu „Stroiciel Himalajów” („Piano to Zanskar”). Jarek Kotomski jest światowej sławy fotografem. Pracował dla magazynu „Podroże”, podróżując po całym świecie. „Stroiciel Himalajów” to jego debiut fabularny, ale jako współzałożyciel Between Friends ma ponad trzyletnie doświadczenie w produkcji komercyjnych filmów i muzycznych filmów dokumentalnych. Jego najnowszy projekt to „Scriabin in the Himalayas” (obecnie w postprodukcji).

Jurorka w konkursie National Geographic na najlepsze zdjęcia. Absolwentka Reżyserii Filmowej na Wydziale Radia i Telewizji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach oraz Szkoły Wajdy w Warszawie. Kształciła się pod kierunkiem wybitnych polskich twórców filmowych takich jak Andrzej Wajda i Wojciech Marczewski. Reżyser fabularnych etiud filmowych oraz filmów dokumentalnych, które były prezentowane i nagradzane na wielu festiwalach w Polsce oraz za granicą.

Jurorka w konkursie Green Warsaw. Fundacja WWF Polska. Od 18 lat związana z branżą medialną i public relations, w WWF Polska zajmuje się komunikacją prowadzonych przez fundację projektów przyrodniczych, a także odpowiada za prowadzone kampanie społeczne i edukacyjne. Od 5 lat odpowiedzialna za to, aby w całej Polsce zgasły światła podczas największej ekologicznej akcji społecznej na świecie Godziny dla Ziemi WWF.

Producent i konsultant filmów dokumentalnych. Przez 10 lat pracował dla BBC w Londynie; najpierw był redaktorem programowym, następnie zarządzał działem odpowiedzialnym za współpracę strategiczną pomiędzy BBC a sektorem filmów niezależnych. 3 lata przepracował we Francji w telewizji Arte jako menedżer programowy. Po dokumentalnym debiucie reżyserskim został producentem filmowym.

Jurorka w Konkursie Głównym. Urodzona w 1974 r. w Teheranie, w 2001 rozpoczęła pracę w sekcji międzynarodowej DEFC [irańskie Centrum Filmu Dokumentalnego i Eksperymentalnego]. Od tego czasu tłumaczy scenariusze, promuje i dystrybuuje irańskie filmy zagranicą oraz czynnie uczestniczy w wielu festiwalach filmowych (czasami jako jurorka) i rynkach międzynarodowych. Od 2008 r. zasiada w komisji selekcyjnej i układa program irańskiego festiwalu Cinema Verite.

Juror w konkursie Green Warsaw. Dyrektor Biura Infrastruktury w Urzędzie Miasta Warszawy. Leszek Drogosz zajmuje się realizacją zadań z zakresu zapewnienia bezpieczeństwa zaopatrzenia mieszkańców Warszawy w energię elektryczną, ciepło, gaz, wodę oraz odbiór ścieków, jak również zagadnieniami dotyczącymi ochrony klimatu. Całą dotychczasową pracę zawodową poświęcił m.st. Warszawie, zarządzając oraz nadzorując jednostki miejskie z sektora transportu, gospodarki wodnej, ciepła oraz gospodarki odpadami. Zaangażowany w realizację projektów z kilku dużych i średnich programów UE, w tym z Funduszu Spójności, związanych z odpowiedzialnym i zrównoważonym rozwojem miast.

Bohaterka filmu „Ustrzelić mafię” ("Shooting the Mafia”), reż. Kim Longinotto. Letizia Battaglia to kultowa postać we Włoszech. W latach 70. XX wieku była pierwszą włoską fotoreporterką dokumentującą brutalne morderstwa i wpływ mafii na życie zwykłych ludzi. Jej obrazy z tamtego czasu nie straciły siły przekazu. Szokujące, rejestrowane z narażeniem życia fotografie określają karierę Battaglii, jednocześnie ukazując bezwzględny świat ucisku i strachu. Są wyzywające i jednocześnie namiętne, podobnie jak życie Battaglii, która świadomie zrywała z konwenansami społecznymi.

Jeden z reżyserów filmu „Penisokracja” ("Dicktatorship"). Luca Ragazzi urodził się w Rzymie w 1971 r. i skończył literaturę i filozofię na rzymskim Uniwersytecie La Sapienza. Jest dziennikarzem, krytykiem filmowym, fotografem i niezależnym filmowcem.

Juror w konkursie Green Warsaw. Reżyser i producent filmów dokumentalnych, partner wytwórni Vision House Productions. Współpracuje z globalnymi stacjami TV, m.in. BBC, Discovery Channel, Al Jazeera English i NHK. Produkuje seriale, wiadomości i filmy dokumentalne na temat obecnej sytuacji politycznej, kulturalnej i społecznej w Polsce. W 2017 wyreżyserował „Punkt krytyczny” - pierwszy polski dokument o zmianie klimatu, nagrodzony na festiwalu Millennium Docs Against Gravity. Ostatnimi czasy pisywał scenariusze filmów dokumentalnych dla BBC World i Al Jazeery oraz opowiadał o katastrofie smoleńskiej w Al Jazeera English, o Euro 2012 w BBC, o kwestii aborcji w BNN, o wojnach gangów w Discovery UK i sytuacji w polskich więzieniach w Channel 5. Obecnie pracuje nad nowym dokumentem na temat polskiej polityki.

aktor wszechstronny i utalentowany, ma na koncie kilkadziesiąt ról filmowych i teatralnych, a także liczne nagrody. Występował w kasowych produkcjach HBO i filmach nagrodzonej niedawno Srebrnym Niedźwiedziem Małgorzaty Szumowskiej. W filmie „Kobro/Strzemiński” odgrywa wszystkie role męskie: Władysława Strzemińskiego, Kuratora, Carskiego Oficera, Fritza Habera, Lenina, Kata oraz Widza.

producentka filmu "Jazda obowiązkowa". Ur. w 1984 w Krakowie. Absolwentka Socjologii i Produkcji Filmowej w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi. Od 2009 roku zajmuje się zawodowo produkcją filmową. W latach 2010-2018 pracowała na Wydziale Reżyserii PWSFTViT. Współpracowała przy kilkudziesięciu filmach dokumentalnych i kilku fabularnych. W 2013 roku wraz z trojgiem przyjaciół założyła SQUARE film studio sp. z o.o., gdzie pracuje jako producent kreatywny. W wolnym czasie pisze, tańczy i podróżuje.

producentka filmu „Kobro/ Strzemiński. Opowieść fantastyczna”. Wieloletnia dziennika i krytyczka filmowa. Współpracowała z „Gazetą Wyborczą i „Wysokimi Obcasami”, była szefową działu filmowego „Dziennika”, pisała, wydawała i prowadziła programy kulturalne w telewizji. Dziś zajmuje się pisaniem scenariuszy („Ciemno, prawie noc”, „Znaki szczególne”) i komiksy (jej „Anastazja” znalazła się na liście Najlepszych Komiksów Europejskich Paula Gravetta 2017). Produkuje także filmy („Autor Solaris”, „Kobro/ Strzemiński. Opowieść fantastyczna”. Jest dyrektorką Gildii Reżyserów Polskich.

Autorka scenariusza filmu "Kobro / Strzemiński. Opowieść fantastyczna" ("Kobro / Strzemiński. A Fantastic Tale"). Najczęściej wystawiana dramatopisarka w Polsce. Autorka głośnych sztuk, m.in. „Szajba” i „Walizka”. Jej dramaty zostały przetłumaczone na angielski, niemiecki, francuski, ukraiński, czeski, serbski, chorwacki, słowacki, rumuński, szwedzki, hiszpański, rosyjski i hebrajski. Pracuje również w operze, gdzie z Mariuszem Trelińskim przygotowała „Umarłe miasto”, a z Andrzejem Chyrą i Pawłem Mykietynem „Czarodziejska górę”.

Założycielka i producentka Entertain Pictures. Absolwentka PWSFTviT w Łodzi, Programu dla Kreatywnych Producentów w Szkole Wajdy, Marketingu i Strategii Marketingowych na SGH oraz programu Eurodoc. Absolwentka warsztatów EAVE Marketing, DOK Hackathon i Structural Constellations. Uczestniczka Docu Talents from the East w Karlowych Warach oraz The Goes to Cannes. Członek SFP. Nagrodzona na Międzynarodowym Festiwalu Filmów Niezależnych OFF Camera Nagrodą Główną KIPA za Najlepszy Debiut Producencki - DIAGNOSIS w reż. Ewy Podgórskiej.

Juror w konkursie Nos Chopina. Wicedyrektor Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie, związany z tą instytucją od początku jej działalności w 2007 roku. Wcześniej, przez wiele lat w redakcji tygodnika „Przekrój”, był autorem tekstów o sztuce, architekturze i sprawach społecznych. Publikował w prasie polskiej i zagranicznej. Z zawodu antropolog kultury, absolwent Uniwersytetu Warszawskiego. Odpowiada za komunikację i rozwój Muzeum.

Juror w konkursie National Geographic na najlepsze zdjęcia. Operator filmowy, scenarzysta, reżyser filmów dokumentalnych i fabularnych, dwukrotny laureat nagrody za zdjęcia na FF w Gdyni oraz Brązowej Żaby na Camerimage, trzykrotnie nominowany do Orłów oraz do Rumuńskiej Nagrody GOPO. Członek Polskiej i Europejskiej Akademii Filmowej. Wielokrotnie nagradzany za swoje filmy dokumentalne, m.in. w Karlowych Warach, Berlinie, Chicago, Lipsku, Nyon, Krakowie, Tampere, Teheranie, Trento. Jego najbardziej znane filmy to: Takiego pięknego syna urodziłam, Istnienie, Śmierć z ludzką twarzą, Cały dzień razem, Do bólu, Ucieknijmy od niej, Deklaracja nieśmiertelności, Zabójca z lubieżności.

Juror w Konkursie Głównym. Autor filmów "Wszystkie Nieprzespane Noce", "Fuck For Forest", "Koniec Rosji", oraz teledysków m.in: dla Radiohead, Mark Pritchard & Thom Yorke, Brodka, Jacek Sienkiewicz. Nagradzany na festiwalach m.in: Sundance, Millennium Docs Against Gravity, Hot Docs, Nowe Horyzonty, Nyon Visions Du Reel, Jihlava IDF, Cinema Eye Honors.

Juror w konkursie Amnesty International Polska. Polski reżyser, operator i producent filmów dokumentalnych. Absolwent reżyserii w Łódzkiej Szkole Filmowej, asystował Kieślowskiemu przy filmie „Trzy kolory. Biały”. Łoziński wykłada reżyserię dokumentalną w dwóch szkołach filmowych – łódzkiej i gdyńskiej. Jest autorem ponad 20 filmów dokumentalnych, między innymi „Miejsce urodzenia”, „Siostry”, „Taka historia”, „Chemia”, „Ojciec i syn” oraz „Nawet nie wiesz, jak bardzo cię kocham”, które zdobyły nagrody na wielu międzynarodowych festiwalach, w tym na Cinema du Reel, DOC Lipsk, Krakowskim Festiwalu Filmowym, Międzynarodowym Festiwalu Filmowym w Moskwie i New York Film Festival.

reżyserka filmu „W pogoni za przyjemnością”. Grønkjær, znana reżyserka i zdobywczyni wielu nagród, skończyła duńską uczelnię filmową w 1997 r. Jej międzynarodowy pełnometrażowy dokument „Klasztor. Pan Vig i zakonnica” otrzymał nagrodę im. Jorisa Ivensa i 11 innych międzynarodowych nagród. „Klasztor” przyczynił się do dzisiejszej popularności duńskiego kina dokumentalnego i rozsławił Grønkjær jako twórczynię obdarzoną uniwersalnym językiem i mocną kinową wizją. Film o chorobliwym nałogu zakochania „Uzależnieni od miłości” po premierze na festiwalu IDFA trafił na rynek amerykański w 2012 r.

Dyrektor zdjęć do filmu „Kraina miodu” ("Honeyland"). Ljuma, operator i fotograf z Macedonii Północnej, specjalizuje się w rejestrowaniu ludzkich zachowań, intymnych relacji i autentycznych interakcji. Twarze są dla niego motywacją i źródłem. Obiektyw kamery w połączeniu z uczciwym i serdecznym podejściem do bohaterów pozwala mu kreślić wielowarstwowe, naturalne portrety. Owoce tego podejścia widaćw filmach macedońskich i zagranicznych – współpracował m.in. z Iliją Cvetkovskim przy „Avec L´Amour”, Hanisem Bagashovem przy „Mishko”, Dimitarem Orovchancem przy „Towarzyszu” oraz Tamarą Kotevską i Ljubomirem Stefanovem przy „Jeziorze jabłek”.

Współscenarzystka filmu „Penisokracja” ("Dicktatorship"). Urodziła się w Szwajcarii i skończyła wydział nauk biologicznych na rzymskim Uniwersytecie La Sapienza. Magisterium z biologii ewolucyjnej zrobiła w Amsterdamie, po czym została konsultantką naukową, autorką i producentką kreatywną filmów dokumentalnych i programów TV dla wiodących nadawców we Włoszech i zagranicą, m.in. National Geographic Channel, Fox, Rai czy La7.

Stefanie Schulte Strathaus jest kierowniczką sekcji “Forum Expanded” na Berlinale. Tymczasowo prowadzi także sekcję “Forum” wraz z Mileną Gregor i Birgit Kohler. Urodziła się w 1969 r. we Frankfurcie. Studiowała filologię niemiecką, filozofię i teatr w Kolonii i Berlinie; na studiach zajmowała się również eksperymentalnymi projektami galeryjnymi i kinowymi. W 1991 zaczęła pracę w stowarzyszeniu „Freunde der Deutschen Kinemathek” [Przyjaciele Kinoteki Niemieckiej] i w 1994 została dyrektorką programową tamtejszego kina Arsenal. 10 lat później wraz z Mileną Gregor i Birgit Kohler stanęła na czele stowarzyszenia, w 2008 r. nadając mu nazwę „Arsenal – Instytut filmu i sztuk wideo”.

Reżyser filmu „Aquarela” ("Aquarela"). Reżyser, scenarzysta, operator, montażysta. Karierę zaczął w 1978 r. jako asystent operatorski, asystent reżyserski i montażysta w leningradzkim Studiu Filmów Dokumentalnych. W latach 1986-1989 studiował w Moskwie scenopisarstwo i reżyserię. W 1993 r. jego pełnometrażowy dokument „Biełowowie” zdobył nagrodę im. Jorisa Ivensa przyznawanąprzez VPRO oraz Nagrodę Publiczności na IDFA. Ma na koncie 10 filmów i ponad 100 nagród. Jest członkiem Europejskiej Akademii Filmowej oraz Amerykańskiej Akademii Sztuki i Wiedzy Filmowej.

Reżyser filmu „Świadkowie Putina” („Putin’s Witnesses”). Urodził się w 1963 r. we Lwowie. W 1989 r. ukończył Wszechrosyjski Państwowy Uniwersytet Kinematografii. Jeden z najbardziej uznanych twórców i producentów filmu dokumentalnego w Rosji. Wyreżyserował ponad 30 filmów, za które otrzymał wiele nagród. Jest autorem filmu „Pod opieką wiecznego słońca”, zwycięzcy 13. edycji Festiwalu Filmowego Millennium Docs Against Gravity, który ukazuje realia życia w Korei Północnej. Manski jest producentem nagrody Lavrovaya Vetv (Gałązki Laurowej) przyznawanej najlepszym rosyjskim filmom dokumentalnym. W 2015 r. przeniósł się na Łotwę.

Juror w konkursie National Geographic na najlepsze zdjęcia. Artysta wizualny i teoretyk fotografii. Tworzy zdjęcia, instalacje fotograficzne i prace wideo. Jego praktykę artystyczną można określić jako fotografię post-konceptualną. Absolwent Wydziału Filozofii na Uniwersytecie Warszawskim, doktorant na wydziale Intermediów Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu, wykładowca na Wydziale Malarstwa i Nowych Mediów na Akademii Sztuki w Szczecinie. Mieszka i pracuje w Warszawie. Prace prezentował na licznych wystawach w Polsce.